Jesteś tutaj: Home >Archiwum kategorii: ‘Rodzaje reklam

Reklama telewizyjna i jej wpływ na nasze decyzje zakupowe

Nasze decyzje dotyczące kupowanych produktów w dużej mierze są związane z informacjami jakie posiadamy o danym produkcie. Źródłem tych informacji jest nie tylko Internet, artykuły specjalistyczne, nasi znajomi, lecz również reklamy które możemy spotkać w telewizji, prasie oraz na bilbordach. Największy wpływ na nas posiadają spoty reklamowe emitowane w telewizji. Przedstawiają one w najlepszy sposób […]

Reklamy produktów spożywczych

Reklamy produktów spożywczych są najczęściej emitowanymi reklamami w telewizji. Każdy rodzaj produktów posiada swój własny czas emisyjny. Oznacza to, że nie ma sensu reklamować o godzinie ósmej rano sprzętu komputerowego, gdyż osoby zainteresowane tą tematyką nie oglądają wówczas telewizji. Reklamy emitowane są w czasie największej oglądalności danej grupy konsumentów. Jedynie artykuły spożywcze charakteryzują się możliwością […]

Reklama drażniącym przerywnikiem najciekawszych programów czy źródłem informacji?

Nikt z nas nie lubi gdy podczas najciekawszej sceny zwłaszcza końcowej pojawia się napis „przerwa na reklamy”. Wówczas pełni emocji musimy oderwać się na kilka, a nawet kilkadziesiąt minut i z wytchnieniem poczekać na zakończenie reklam. Zazwyczaj ten czas staramy się wykorzystać w inny sposób niż siedząc przed telewizorem. Idziemy wówczas do łazienki, robimy ciepła […]